27 januari 2014

Var eller inte vara?



Har funderat ett tag nu om jag ska ha bloggen kvar eller inte.
Men nu har jag bestämt mig- att det vill jag ha.

Men jag har letat och funderat också om jag ska byta namn på bloggen med.

Det ville jag.

Så nu heter jag:

Vitt hus med rosa knutar.

Tycker det passar in på mig och huset som jag bor  i med min härliga familj.

Vi bor i ett vitt hus med rosa knutar.

Jag älskar detta hus - det är liksom jag.

Det var redan rosa knutar på huset när vi flyttade hit

för ett antal av år sedan.

Men då funderade vi på om vi skulle måla om huset till en helt annan färg men 


.....det var tur att vi inte gjorde det

för då hade vi ångrat oss.


Så hjärtligt Välkomna till mig och min nya blogg.

Hoppas ni kommer att trivas här hos mig och lämna gärna en kommentar för då blir jag så glad.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar