1 juli 2015

Viktväktarlåda


Följer gärna viktväktarnas mat och program.

Har gått ner en hel del vikt med hjälp av de.

För mig har det fungerat toppen.

Ibland när man har ont om tid/ork

eller

brist på fantasi

så brukar jag beställa hem

viktväktarnas matkasse.




Nu har jag beställt några veckor

och

 är så NÖJD.

Jag slipper planera maten för oss

det är det en annan som redan gjort det till mig.

Man beställa för 2-4 personer.

Jag beställer för 4 personer

och

 det blir mat till oss och även matlådor 

till dagen efter.

Blir varierat och gott.

Annars är man så lätt fast i det "gamla vanliga"

- i alla fall är jag det.


Det finns ju olika matkassar att beställa 

man behöver INTE ta den kassen som jag har.

Har ni provat någon matkasse 

och 

 i så fall vilken?

Kraam

// Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar