9 maj 2014

Att försova sig


Försov mig i morse skulle upp tidigt men.....


Har sovit dåligt i några nätter

 och 

det tog väl ut sin rätt nu.

Men vi hann.

Rossi (hunden) skulle inte ut tvär -

vägrade ville inte ut i regnet.

Han tycker nämligen ut om regn eller framför allt 

inte ha på sig regn västen :).



Så det blev en senare promenad 

efter jag hade skjutsat J till skolan.

Lämnade han hos E som skulle ta honom idag

 när jag fick åka ganska fort till frissan

(sen dit med, för det var trafik stopp på vägen ).  


Dagen har gått i 180 knyck- känns det som.

J skulle även ha sig en ny jacka som vi skulle shoppa efter skolan

men vem var det som kom hem med en  ny jacka

jo, jag ;).

Fick äntligen tag i en som jag har letat efter bra länge.

Visar er jackan en annan gång. 

Försökte tag tag i städningen när jag kom hem 

blev väl lite si sådär

men, men den finns kvar till imorgon.

Nu ropar de att jag ska komma och kika på let´s dance  finalen.

Självklart hejar jag på Benjamin.

Har ni följt let´s dance och vem har ni som favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar