2 maj 2014

Att jag aldrig lär mig......


Nya skor = skavsår.

Har köpt mig ett par nya löparskor.

Testade de i morse de satt ju skönt på fötterna

men 

vilket skavsår jag fick på ena hälen.



Man jag tog mig runt den rundan som jag hade tänkt mig

inbillade mig att det inte var så farligt

men när jag kom hem

aj,aj vad ont det gjorde.



Har inte sprungit på flera år  men nu när jag har gått ner 

en hel del i vikt 

och gymmat hela vintern

och lärt mig att äta rätt

och på bestämda tider.

Så ville jag testa på löpning nu.



Jag orkade faktiskt hela 5 km

(inte för att skryta) men är sååå himla glad för det.

Tiden? 

Ja, mig spelar det ingen roll utan huvudsaken är att

jag faktiskt gjorde det.

Nu väntar tvätt och dammsugaren på mig.

Är ni lediga denna klämdag

eller 

är ni på jobbet?

/ Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar