27 mars 2015

Ledig och Påsk


Sitter redan vid datorn för att göra ett inlägg (06 ca).

Rossi väckte mig och ville ut gå.

Så det var bara att knata upp.

Men i dag var det lättare att gå upp än tidigare i veckan

kan det bero på att jag är ledig och får 

pyssla och dona med vad jag vill göra.


Påsken närmar sig och jag har ännu inte påsk pyntat.

Har ni börjat 

eller

 är ni redan klara?

Kanske ska ta och plocka fram lite påsk pynt

inte för att det brukar vara så mycket 

jag pyntar med.


Vad säger ni ska dessa godsaker bakas till påsk?

Hmmmm........eller något helt nytt?

Dessa cupcakes gjorde  J och jag till en påsk.

Riktigt goda blev de- om man får säga det själv ;)).



Kan inte sitta här och slöa 

dags fånga dagen.

Kramar





2 kommentarer:

  1. Så goda de ser ut. Här hemma har vi världens slöaste hundar det är vi som får väcka de ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  2. De ser riktigt god ut. Kram Anette

    SvaraRadera