29 mars 2015

Tre veckor- tre böcker


Nu har man läst och läst i snart tre veckor.

Det gick liksom inte att låta

dessa böcker ligga för länge.

Otroligt bra böcker.

De bästa jag har läst på länge.


Först blev man arg på killen

men sedan så förstod man bättre

 varför

 han gjorde så om han gjorde emellanåt.

Ska bara kolla på filmen med

och 

se om den är lika bra som böckerna.

Säkert har ni med läst böckerna

eller kollat på filmen.

I Så fall vad tyckte ni?

Nu mys dags med mannen i soffan.

Kram

och 

tack för att ni tittar in till mig.

// Susanne










2 kommentarer:

  1. Visst var dom bra!
    Filmen gör inte boken rättvisa tyvärr. Tycker jag!
    Jag har fastnat lite i tredje boken som jag tycker är lite tråkig i jämförelse med de andra!
    Eller så har jag helt enkelt ingen ro nu när våren är här.....!
    Ha en underbar torsdag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du kikade in till mig, blir så glad. Har nu tittat på filmen tyckte faktiskt inte heller att filmen var så jättebra som alla sa eller så hade jag själv stora förväntningar. Ha det gott! Kram Susanne

    SvaraRadera