22 juni 2015

Bara sisådär......


Jodå, Midsommar tårta blev det här hemma med

som hos så många andra.

Det hör liksom till- tycker jag.


Den här fina tårtan gjorde inte jag utan 

J smällde liksom ihop den bara sisådär.

J har blivit så duktig på att baka

och

hon tycker det är så roligt att göra det där lilla extra.

I Vanlig ordning så spelade vi brännboll

och

hade en tipspromenad.

God mat

och

trevligt sällskap  gjorde våran Midsommar

lyckad.

Hoppas ni också hade en mysig

dag med nära och kära.

Ny arbetsvecka 

och 

mot slutet av veckan händer det mera skojsigheter.


Kraam från mig







6 kommentarer:

  1. Vilken vacker tårta och jag är övertygad om att den var lika god! Då har Ni lite roligt att se fram emot i slutet av veckan. Själv startade jag & maken en lååång semester idag!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Kan lova dig att tårtan var riktigt god och mumsig. Så skönt för dig att ha semester och en lååång med. Ha det så gott så länge. Kraam susanne

    SvaraRadera
  3. Den där tårtan såg super jätte god ut. Mums. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att kikade in till mig. Är allt bra med dig? Kram Susanne

      Radera
  4. Tårtan ser sannerligen väldigt god ut, låter som att ni har haft en bra midsommar :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har haft det toppen i Midsommar. Hur har ni haft det själva? Kram susanne

      Radera