25 juni 2015

En liten kik in till mig


För ett tag så sa jag att ni skulle få kika på min altan.

Här kommer det några bilder.

En slitet gammalt bord som är köpt på 

Blomsterlandet för 50:-.

Älskar det.

Med lite pynt på 

och

lampan lyser så fint om kvällarna när vi sitter där ute. 


Tycker mycket om spets och gamla dukar.

Färgerna går lite till rosa/beige och vitt.


Korgstolar är väl hur snyggt som helst.

Bakom där så ser ni några plädar 

som är på tork som låg ute när regnet kom.


Många pelargoner finns det

och 

detta är bara några som finns.

Helst ska det vara Mårbacka pelargoner -såklart.

Bakom korgstolen så har min man

ett kylskåp som BARA är HANS.

;).

Passar inte alls in men, men

bara han är glad så.

Ja, detta var en liten kik på 

min altan.

Nu slänga ihop några matlådor så vi har idag till lunch.

Hej , hopp

// Susanne



4 kommentarer:

  1. Inbjudande och hemtrevligt, den känslan får jag. Fint! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så fint och gulligt Ni har det. Jättefint och inbjudande. Nu blev jag sugen på att städa och snygga till hos mig ... Tack för inspirationen!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Varsågod det var så lite. Vad roligt att du tyckte om det. Kram Susanne

    SvaraRadera