27 juni 2014

Ni kunde väl inte missa


Ni missade väl inte daten vi hade med Ernst igår ;).

Jag bara säger wow den killen han kan han.

Det kommer att bli helt makalöst spännande och följa hans 

program.

Det kommer att bli så bra- jag bara vet.

En som har det riktigt fint också är min dotter J.

Hon och hennes kille har fått det så fint i 

deras gemensamma lägenhet.


J har länge tittat och suktat efter ett nytt köksbord 

men tyckte det har varit lite 

dyrt eller inte vetat riktigt vad de ville ha.

( Det är ju liksom två viljor i huset mot här, här det bara en ;))

Skoja bara ;)) ).

Hon hade ett gammalt slitet köksbord skiva

 så då kom hon på att varför inte bara byta själva bordskivan

 på den och behålla benen

och simsalabim så det blev det ett helt nytt bord.

Till en mycket billigare peng dessutom.

Lite blank är skivan och super snyggt.



Den här spegeln är så enormt snygg.

Så den vill jag med ha.

Hihihi!

Någon annan gång får ni följa med hem till E

och hennes fina lägenhet med.

De har det så fint mina barn och det fixar allt själva

och de är påhittiga.

Alltid något på gång.

Vem kan de brås på ;))

Fredag och idag står det mycket på agendan.

Bäst att sätta lite fart.

Kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar