30 juni 2014

Träning


I helgen blev det en utflykt till grannstaden.

Följde med min dotter E och Rossi på servicehunds träning.

De skulle ha träning nere på stan, flera ekipage.


Tog med mig kameran dit

 och

 visst har vi en fin stad.


Här sitter han, Rossi.

Här tränas det platsliggning med störning.


Det går framåt med träningen men det behövs lite 

granna till innan examen som blir av i höst.

Så nu är det hårdträning varje dag.

När väl examen är klar och godkänd

 så är det inte för den skull inte slut 

 träningen för den fortsätter hela tiden.

Nu börjar man ju undra om vi ska få sommar i år

eller?

För nu är jag så trött på att ha jacka, strumpor

sjal på mig.


Jag vill ha mina sommarskor, klänning, kjolar.

Ni vill väl också ha sommar nu eller hur?

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar