25 juni 2014

Speglar och citronmeliss


Kan man ha för många speglar

nej- jag tycker nog inte det.

En spegel kan förstora ett nytt sätt att se på rummet

att spegla sig själv i (fy då).

Eller bara för att det är så fint.

Satte upp en spegel i tv rummet och det

blev så himmelens bra.

Den förstorade hela rummet.

Har flera speglar liggandes som jag nu ska ta fram 

och sätta upp på lite ställen som jag redan har tänkt ut.

Det kommer att blir så bra.



Köpte mig en citronmeliss till midsommar 

som vi skulle ha och dekorera med

på tårtan bl.a. men det ville inte J.



Så vad gör jag med den nu?

Visst den är fin att titta på och sedan luktar den gott med.

Men sen då?

Någon som vet som kan ge mig lite tips?

Ser också att den behöver vatten ;).

Ha en bra dag

och redan onsdag.

Härligt!

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar