26 juni 2014

Träning och smoothie


Strax efter 6- tiden imorse var jag ut och sprang.

Har inte tränat nu på 2 veckor ungefär

men nu så...är jag på gång igen.


Det var riktigt skönt ute.

Lagom varmt, ingen blåst eller regn.

Har liite kvar på vikten som jag vill ner

men 

det sista är så himla svårt att få bort 

men nu ska de väck.



I går morse gjorde jag en smoothie till J.

Hon tyckte den var så god och till frukost dessutom.

Lyx!



Delar gärna med mig av receptet.

Hallonsmoothie

2 dl naturell lättyoughurt
1 dl hallon (eller vilken frukt som helst)
1 bit honungsmelon

Allt mixas.

Häll upp i ett glas och servera.

Riktigt gott faktiskt.

Om man nu ska räkna på viktväktar vis så är den värd 2pp.

Inte mycket alls.

God att ha till mellanmål med.

Den här tar vi ganska ofta 

men ni kan ta vilken frukt som helst i.

Nu väntar en skön dusch

 och sen ska det inhandlas frukt innan jobbet.

Det går åt otroligt mycket frukt här hemma.

Men jag äter nog mest av dem alla.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar