25 september 2014

Att rå om sig själv


Förra veckan var jag iväg och fixade till 

mina naglar.

Jag sa till nageltjejen att idag får du fria händer.

Du får göra precis vad du vill.


Taddaa... så här blev det.

Är supernöjd!

Rosa på några- som jag gillar

och

lite guld med en pärla på de andra.

Kul!

Att göra lite annorlunda än bara ha lika

färg på alla naglar.

Får se vad det blir nästa gång.

Jag försöker att gå var 3:e vecka.

Det är så mysigt att sitta där en stund,

 varva ner och bara bli ompysslad.

Man behöver det- 

eller

rättare sagt jag behöver det.

Den där lilla stunden.


Snart så.....ledig helg.

Kram

// Susanne




2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för fin hälsning hos mig!
    Så fina naglar! Mina naglar är sällan en vacker syn... speciellt inte denna årstid med blöta galonkläder och sand på mitt jobb på förskolan ;)
    Ja, snart helg, så skönt...
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din hälsning hos mig blir så glad. Trevlig helg.
      Kram Susanne

      Radera