19 september 2014

Tankar och funderingar


Tankar och funderingar har jag haft nu sista tiden.

Är livet såhär?

Jag menar med jobb, stressa hit och dit.

Orolig som förälder.... även om mina tjejer har det bra

men ......

Det är nog så att man har tankarna på barnen

oavsett om de har flyttat hemifrån eller om

de fortfarande bor kvar hemma.

Jag känner att jag liksom inte riktigt hänger med

- överallt- 

Livet går så fort.

Jag vill så mycket mera !!




Inte bara jobba, handla mat, städa, tvätta.

Det är som ett ekorrhjul som bara går

fortare och fortare för varje dag, vecka och år.


Jag vill så mycket men var ska jag börja??




Fortsätter nog att fundera 

och 

jag kommer nog på det till slut.


Men nog och mig och mina tråkiga funderingar.

Var ut i morse och tog dessa kort.

Vilken dimma vi har- hua!

Men ser inte mycket framför sig.


I Helgen är det nog dags att börja höst städa lite på gården.

Ikväll ska det mysas med god mat och dryck.



Ha det gott alla som tittar in till mig.

Så  syns vi nog snart igen.

Kram!!


// Susanne

Vad tycker ni går livet fortare och fortare??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar