29 september 2014

"Det gör ont, det gör ont".......



Kommer ni ihåg den här killen ni som var med på 

70-80- talet.

Jag satt klistrad vi radion varje fredag kväll

när hans program sändes.

Rakt över disc.

Satt beredd med fingrarna på 

bandspelaren (som det hette då)  

och tryckte på knapparna (för inspelning) 

när det spelades bra musik.

I lördags kväll fick vi, jag och min man

och våra bästa kompisar

uppleva honom live.

Jösses säger jag bara......så himla bra det var.

Vi dansade från det han började att spela tills

det tog slut sent på natten.

Alla var där för att ha roligt och dansa.

Varmt var det så alla var genom varma 

men 

sluta dansa ville man ju inte.

Han spelade ena braiga låten efter den andra.

Så igår var en återhämtningsdag ;)).

Det var mest vila, laga mat,

tvätta lite.

Bara ta det lugnt.

Kommer ni ihåg Clabbe ni som var med på 70-80- talet.


Löparskorna väntar på mig nu och sedan blir det jobb.

Önskar er en fin vecka.

Kram

// Susanne









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar