26 september 2014

Dubbelt firande


Efter en sömnlös natt var jag uppe ganska så tidigt.

Har legat orolig över våran hund

som har gått ner så mycket i vikt.

Tycker jag.


Var in till veterinären i morse för koll

men

hon tyckte att han var alldeles lagom och fin

i kroppen.

Vikten var bra.


Så varför låg jag då sömnlös i natt?

Jo, för han är det käraste vi har.

Det är jobbigt om man ser någon i sig omgivning som 

man vet har det jobbigt eller kan ha jobbigt

människa/djur spelar ingen roll.

Han har varit lite svår med maten en tid.

Men det var allt bra med den lilla killen.

Så nu är jag glad igen och kan fortsätta fira 

att jag är ledig och får fira att det är fredag

med mys med mina kära runt mig.



Här har vi våran lilla Rossi.

Önskar er en mysig helg och var rädda om varandra.

Kram

// Susanne








1 kommentar:

  1. Åh, lilla Rossi! Vad skönt att allt var bra. Vilka underbara rosor... Nu en snabbröjning innan kvällsmat och sen ett glas vin....
    Trevlig helg Susanne! Fredagskram från Kate

    SvaraRadera