21 februari 2015

Det blev Visby


IGår fick vi  Ä N T L I G E N

den nya sängen.

Sista veckan som har varit har vi sovit i en  liten bäddsoffa.

Haha inte alls trångt- NOT!

(Sålde de gamla sängarna)




Så det var som en dröm att lägga sig i nya sängen.

Men lite ovant såklart.




Fattas bara lite mera kuddar

- rosa tänkte jag mig.

Även en ny sänglampa/sänglampor

har inte riktigt bestämt ännu

försöker känna mig för.

Vad tycker ni?

Ska det vara en lampa ovanför huvudgaveln

eller

varsina lampor på bägge sidor om sängarna?

Tål att fundera på.



Ikväll är vi bortbjudna till äldsta dottern och hennes kille

vi blir bjudna på mat

och de ska visa bilder från USA när de var där nyligen.

Men sssh...... säg inte att de ska få de fina blommorna som

ni ser på bilden.

(jag tror inte att hon hinner läsa min blogg innan

vi kommer- hon jobbar till 17).

Har en liten sötnos som vill ha min uppmärksamhet just nu

så dags för promenad- igen  :)).

Kram 

// Susanne



5 kommentarer:

  1. Åhh, så härligt med nya sängar, och med säkerhet bättre än en bäddsoffa... Jag föredrar sänglampor ovanför sängen, som man kan rikta...
    Hoppas Ni fick en trevlig kväll hos dottern!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var stor skillnad att ligga i den nya sängen istället för bäddsoffan hihi. Det lutar nog åt lampor ovanför sängen.
      Kram Kram Susanne

      Radera
  2. Kul att ni kom och tack för de fina blommorna! Kramar

    SvaraRadera