10 februari 2015

Fit Bit


Har ni sett dessa Fit bit armband

som nu är poppis.

Har en liten fundering- är de bra?

Tänkte om man kunde bli lite mera

motiverad att göra bättre ifrån sig

än vad man redan gör nu.

Som en extra sporre- liksom.

Är det någon som äger en sådan

eller 

kastar man bort pengarna i sjön?

Det kostar ju en hel del pengar.

Eller

kan man klara sig utan

ett sådant Fit Bit- armband?

Kanske räcker med 

papper och penna??

Glad om någon där ute

vill ge mig något svar :).

Kram

// Susanne










                                                                     

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte ge dig några tips men jag tror det är en kanongrej. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte ge dig några tips men jag tror det är en kanongrej. Kram Anette

    SvaraRadera