7 februari 2015

Leker vid datorn


Har lekt lite med datorn igen.

Ganska kul men så svårt.

Dottern J får en liten knäpp 

på mig emellanåt.


Tog dessa kort med mobilen förra helgen.

Vi har gång avstånd ner till vattnet.

Fast vi får gå över en åker.




Det går bra vintertid

 men

 på sommaren uppskattar nog inte bonden

att vi sneddar över hans gärde.


Rossi var självklart med mig.


Bilderna blev lite små.

Skyller på mobilen.



På em ska vi spela badminton hela familjen

Ska bli riktigt roligt.

Tänker att jag nog ska förbränna lite kalorier.

Så blir det väl mello mys ikväll.

Vad gör ni idag?

Kram

// Susanne





2 kommentarer:

  1. Hallå igen! Nu har jag läst ikapp inne hos dig... Härligt att få hem dottern, och de andra i familjen som åker till USA!!! Vilka resor de gör, sannerligen vilka äventyr!!
    Och dina blomsterfoton är sååå vackra, även om bilderna är små..
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Tack! För ditt svar- ja, jag vet att bilderna är så små vet inte riktigt hur jag ska få till de. Får nog be J om hjälp igen. Uppskattar verkligen ditt svar :).
    Kram Susanne

    SvaraRadera