17 februari 2015

Ljuslampa




Måste bara få visa er min nya alldeles

egna köpta alla hjärtans present

som jag köpte till mig själv.

Bara för att jag var värd det

-helt enkelt.

Den är så fin när man tänder den på kvällen.

Det är tre små värmeljus i istället för glödlampa.

Just nu står den inne i väntan på att

få ha den ute på altanen i vår.

Det kommer att göra sig så bra där ute.

Den finns i tre olika storlekar

och även i en mörkare variant.

men såklart så fastnade jag för den ljusa

men den mörka var inte så tokig den heller.



 Har jag redan gjort ett

arbetspass här hemma med min

snabeldrake

men misstänker att

jag även får dra runt den lite på jobbet idag med.



 Frukost nu, sedan hämta lilla Rossi.

Han får vara med mig en stund på jobbet tills

E slutar.


Ha det gott!

// Susanne

4 kommentarer:

  1. Gokväll!

    Vilken söt liten lampa!
    Klart du var värd den:)

    Ha en fin kväll nu!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Jättesöt ljuslampa, annorlunda och perfekt att kunna ha den på altanen under ljumma sommarkvällar! Något att se fram emot.....
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Vilken fin lampa.....Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken fin lampa.....Kram Anette

    SvaraRadera