23 maj 2015

Att springa i skogen


Tänk så skönt det är att gå i skogen.

Andas in luften från

träd, mossa

ja, allt.

Det är lite speciellt.


Att kunna gå i sina egna tankar och funderingar

utan att det är något som stör en 

eller

 behöver ens uppmärksamhet.

Skönt för både kropp och knopp.

Aha.... nu fick jag till det

;)).


Rossi var såklart med mig.

Det bästa han vet är att få springa lös

och

nosa på ALLT.

Sitta i trappor är också roligt.


Sniff, sniff.


En hel äng med gullvivor.

Kunde inte motstå att plocka med mig några hem.



En trött Rossi

men 

LYCKLIG.

Nu hem och vila.

Dricka vatten

Det tycker Rossi i alla fall.

Hoppas ni får en fin dag.


Kram

// Susanne





2 kommentarer:

  1. ÅHHH vad mysig det ser ut :) påminner om min uppväxt på landet fasen vad jag saknar det.

    Om du gillar marockansk dekor kika in hos mig:)

    Ha en fin fortsatt vårvecka:)

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din hälsning hos mig. Det är klart att jag ska gå in och titta hos dig med. Kram Susanne

      Radera