16 maj 2015

Citron och dikesblommor


Plockade några gula blommor när jag var ute med Rossi igår

på en långpromenad.

Härlig årstid vi har just nu

bara att gå utanför

dörren och plocka sig en liten bukett.




En mumsig kaka till em fikat blir det idag.

J du slipper baka idag ;).


Citron dryck är väl gott nu den här årstiden

när man är ute hela dagarna 

och 

jobbar i trädgården.

( I alla fall jag och jag tror att de flesta är ute nu

så mycket som möjligt)

eller hur?

Så läskande och gott!

Önskar er en fin lördag.

Kram

// Susanne

7 kommentarer:

  1. Härliga gula bilder du bjuder på och vilken mysig stuga i närheten av ert, en sån vill jg ha! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. vad roligt att du tittade in till mig blir så glad. Önskar dig en fortsatt fin helg. Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Ja man blir törstig av att hålla på i trädgården... I helgen drack vi flädersaft det var sommarkänsla det (hade i fysen)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm....flädersaft har jag faktiskt inte prövat- är säker gott :). Kram Susanne

      Radera
  4. Absolut ute så mycket det går. Gult är inte fult...utan vackert. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig en fin dag. Här hos mig regnar det men tänker göra det bästa av den. Kram Susanne

      Radera
  5. Absolut ute så mycket det går. Gult är inte fult...utan vackert. Kram Anette

    SvaraRadera