14 maj 2015

Solen tittar fram


SOL!

Idag skiner SOLEN hos oss.

Har verkligen INTE blivit bortskämda med den.

Har så mycket vatten i tunnorna nu.

Min man tackar för att han fick så

mycket uppskattning för "sitt" bord han byggde.

Vad roligt att ni gillade det med.


Om en liten stund ska jag skjutsa yngsta dottern 

till Västerås.

Hon ska shoppa med sina äldre systrar.

Då passar jag på att handla lite mat.

Sen ska mannen och jag packa upp

det stora paketet som kom i veckan.

Åhh, vad jag har längtat.

Hoppas det blir bra.


Vad hittar ni på idag?


Som ni ser så är Rossi alltid med på ett 

litet hörn.

Vi ska få ha honom hela helgen

 och

 det ska bli så mysigt.

E jobbar så då bor han hos oss.


Tack för att ni tittar in till mig.

Blir så glad.

Kramar

// Susanne







1 kommentar:

  1. Vi var på shoppingrunda i Västerås i tisdagseftermiddag. Då var det lugnt och skönt att gå runt och handla. Skönt att ha hund till låns... Hoppas även att Ni blev nöjda över innehållet i paketet.
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera