18 maj 2015

Paket öppning


Ni vet det där stora paketet jag fick hem förra veckan.

I Helgen packades det upp.


Tadadada.........det här var det.

Ett lounge set.

Ja, nu har vi också gått 

och

köpt oss ett sådant.

Sa förut att jag INTE skulle ha det för "alla! har det.




Hihi..... det är tur att man kan ändra sig.

Vi blev väldigt nöjda med det.



Ställde upp det vid våran grill

så nu kan vi sitta där medan mannen grillar

och 

sippa på någon god dryck.

Funderar nu om man ska ha någon slags matta

under bordet.

Så att det ser mera ut som ett rum.

Vad tycker ni?

Vet att det finns så fina mattor på RUSTA.

(ursäkta vattenslangen som ligger på golvet

men poolen håller på att fyllas med vatten)


Hyllan har jag haft länge på väggen.

Det är en stålkant på hyllkanten.

Syns nog lite dåligt på bilden.


Än är det inte färdigt inrett här heller.

Det ska dit några lyktor

och

massor av blommor

så att man får den däringa 

"rumskänslan" som alla pratar om nu

;)

Funderar, funderar igen hur jag vill ha det.

Såklart väntar jag även på att värmen ska komma.


Ja, det blir nog en sväng förbi RUSTA

- tror jag och tittar på olika mattor

eller?

Velig som jag är

svårt att bestämma mig.

:).



I dag regnar det hos oss

- IGEN.

När kommer värmen?

Tycker inte om att frysa

vill inte gå med tjock tröja/jacka

och

 strumpor mera

vill gå barfota med en tunn kofta på sig 

och

 fin klänning.



Kramar 

Susanne



1 kommentar: