9 maj 2015

Mat marknad och lite till


Den årliga matmarknaden har kommit till 

våran stad.

Men det är första gången jag är ner på den.


Jag ÄLSKAR verkligen fudge.

Det var min Mormor som bjöd mig på fudge första gången.

Det var hennes favorit och har blivit min med.


Ser ni vilka STORA bitar det är.

De smälte i munnen.

Så goda och fanns i olika smaker.

Men det blev lite dyrt men det var det värt 

;)).


Blommor fanns det och inte till så tokiga priser.



Porslin.

Men inte riktigt min smak.


Macarones (vet ej stavningen på det ).

Vi köpte tre olika smaker och smakade av varndra.

Jordgubb, hallon och choklad.



Det var jag äldsta dottern J och yngsta dottern J

som hade en mysig stund på torget.


Ännu mera blommor.



Idag har jag och min man sprungit en liten runda

och 

nu är det gräsmatte klippning som väntar.

Vi ska även hoppa ner i poolen

och göra rent den

- hoppas vi hinner allt.

Kramar på er alla

// Susanne



1 kommentar: