17 april 2015

Att få ta över.......


Mina två äldsta döttrar brukar komma med 

några kassar emellanåt

med lite kläder.

De "rensar" sina garderober som de säger

men det beror nog på att

de "tröttnar" på sina kläder 

och

så får mamma ta över.

Även J brukar norpa lite saker från kassarna ;).


Men

mig gör det inget för mig passar det så bra

för jag tycker det är så tråkigt att gå och handla kläder.


Sedan passar det så bra att vi har samma storlekar med.


Till exempel:

Man svettas, trångt i provrummen och så passar inte de kläder man 

tagit

med sig in i provrummet så måste man

sätta på sig sina egna igen och hämta ny storlek och in igen

jamen..... ni förstår väl att man lägger ner alltihopa.


I alla fall gör jag det.

Tycker ni om att handla kläder?

Eller "klicker-ni-klickar" hem kläder?

Kramar

// Susanne









1 kommentar:

  1. Handla kläder är het ok, men inte pröva dom först... Stort ångest på det!
    Samma här, jag och döttrarna byter kläder lite huller om buller. Mycket praktiskt!
    Stora kramen från Kate

    SvaraRadera