5 april 2015

Träna och träna


Själva träningen för motionens skull har 

inte blivit av på ett tag

men 

träning på att dricka vin har jag istället.

Vilket är bäst- tror ni?

Har alltid haft svårt för att dricka eller smutta på vin

kanske jag ska säga istället.

Det ser så gott ut när andra tar ett glas vin till maten då och då

men

- inte jag då.


Så nu tränar jag på det ;)).

Vill kunna ta ett glas då och då 

menar då inte att jag ska bli full på det 

men 

lyxa till det lite till helgen med ett glas.

Har fått massor av tips hur jag ska gå till väga

men

det är inte gott alltså.

Det slutar nog med att jag lägger ner alltihopa

och tar ett glas cola light eller varför inte

ett glas med fun light saft :))

hahaha.

Vad tror ni?


Kram

// Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar