7 april 2015

Nyttigt godis


Sa till min man kan du inte snälla

köpa hem lite godis innan du kommer hem

-för ett tag sedan.

Var så godis sugen.

Såklart han gjorde men godiset var

-jordgubbar.

Så förståndig han är min käre man

han vet så väl att jag I N T E ska äta godis

så det här var ett mycket bättre alternativ.

Jordgubbar som jag bara Ä L S K A R.

Snart så är vår egen jordgubbssäsong här med.

L Ä N G T A R!!


Nu under påsken har det blivit något för mycket av 

det andra godiset som man köper i lösvikt.

Inte bra alls.


Så i morse  T I D I G T var jag ute och joggade.

 Ingen människa var ute

som var lika tokig som mig.



Solen verkar titta fram idag

så det blir nog en fin dag.


S K Ö N T att det är kortvecka med

och

snart helg igen.

Kram på er alla

// Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar