10 april 2015

Fånga dagen


Dagen började tidigt med en promenad med hunden.

Så nu tänkte jag fånga dagen

ha en hel del jag vill hinna med idag.


Som att vårstäda garderoberna.

Ta fram vår/sommarkläderna.

Är det något ni gör?

Börja röja i trädgården, klippa bort lite visset,

kratta gräsmattan, olja in lite möbler.




Så vill jag även hinna med att träna.

Så ska det även veckohandlas.

Nja, tror nog inte riktigt jag hinner med allt i dag

men jag är L E D I G hela helgen.

Så ska det även njutas med en lite fika ute.

Såklart så blir det fint väder

- eller hur :)).

Bäst att sätta fart

här går det inte att sitta och slöa.

Kramelikram

// Susanne





1 kommentar:

  1. Visst är det en typiskt schema på en ledig dag :) Man har massor med punkter att bocka av...
    Men det var ju bara härliga saker på to-do-listan i alla fall!
    Njut av den, kram Kate

    SvaraRadera