20 november 2014

Att få lite inspiration


Nu på morgonen satt jag en stund och försökte

få lite inspiration.

Tänkte att nu äntligen ska jag sätta i gång att baka

till jul.


Kanske baka kavring bröd.



Eller grahamsbröd.

Eller något godis och lussebullar istället.

Har ni redan börjat baka

eller väntar ni ett tag till?



Jag får fortsätta att titta igen ikväll efter jobbet

 för 

nu har jag inte tid att sitta här längre.

Har lite att göra innan jobbet.

Tjingeling

Kram

// Susanne


4 kommentarer:

  1. Advents- och saffransbullar är klart här hemma. Du vet, julstöksveckan pågår... )
    Kram Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad duktig du är. Själv har jag precis gjort första godiset.
      Kram Susanne

      Radera
  2. Njä jag har väl inte börjat men saffransbullar har jag bakat och ör slut så det for allt bli nya snart..... Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gott med saffransbullar. Måste nog ta och baka här hemma i helgen.

      Kram Susanne

      Radera