2 november 2014

Rosa eller blå?


I Går tog svärmor och jag en

liten utflykt till Rusta.

Där var det upplockat

tomtar, ljusslingor och granar.


Det fanns granar i alla slags färger.

Hmmmmm........vilken färg ska jag ha i år ;).

Hiiiihi..... men jag tror nog jag

 håller mig till den traditionella gröna.

Hälsade även på dottern J som jobbar där.






Vi hann även med en sväng till Blomsterlandet

 där den andra dottern E jobbar.

Även här var det upplockat med julsaker.


Just nu var det orkidé utställning.

Det här var så fint på ett bord.

Frukter i olika höga glas vaser med spegel under.

Snyggt!

I Dag var det riktigt skönt ute, solen har tittat fram

emellanåt.

Tagit en lång promenad med Rossi

och pysslat lite ute i trädgården.

Nu väntar vi på att maten ska bli klar

 för nu är jag riktigt hungrig.

Kram

// Susanne

.




1 kommentar:

  1. jag föredrar nog också en grön gran men vilka fina vita tomtar. Kram Anette

    SvaraRadera