11 november 2014

Att inreda altanen på vintern


Tyckte altanen var lite grå och tråkig

nu när alla sommar blommor tagits bort.

Tog in en gran och ställde i fönstret.


La en ljusslinga på fönsterbrädan.


Här har jag mina ljusbollar hägnades på

skafferi skåpet.




Så här ser det ut när det ljusslingan lyser om kvällarna.

Blev hur mysigt som helst.






En sommar blomma finns kvar.

Den är fortfarande lika fin så den

får sitta kvar.


Tagit med blixt-inte bra alls.


Två ljus som går på timer

står på bordet.

Nu är det även grönt och fint om dagarna 

när man tittar ut genom fönstret.

Och

är även fint om kvällarna när ljusen tänds.

Är så nöjd.


Tisdags kramar

// Susanne




6 kommentarer:

  1. Mysigt med alla tända ljus på kvällarna o man kan mysa inne framför brasan med en kopp kaffe eller en glögg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst har vi det ganska mysigt ändå den här årstiden med alla ljus och varm dryck i glaset.

      Kram Susanne

      Radera
  2. Ser super fint ut, mycket mys. Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du tittar in till mig jag blir så glad.
      Kram // Susanne

      Radera
  3. Så mysigt det blev! Jag ska sätta upp våra ljusslingor ute på porchen i helgen, tror jag.
    Ha en fin dag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer att bli så fint på eran porsch med ljus slingorna där.
      Kram

      // Susanne

      Radera