12 november 2014

Vad gör man inte.....


I Natt kl:05.15 ringde väckarklockan.

Usch!

Men det var frivilligt.

Ville så gärna träna 

men att gå upp så här tidigt 

hmmmmm....


Men hinner man annars inte om dagarna 

så är det bara att pallra sig upp

ur den sköna goa varma sängen.

Men när jag väl var där så kändes det hur bra som helst

hade kunnat varit kvar där ett tag till 

men 

Rossi väntade på sin promenad.

Efter en skön dusch med både peeling av fötter

och kropp så är jag redo att möta dagen.

Så nu luktar man som en hel sommaräng ;).

Hoppas dagen fortsätter så här bra.

Kram 

// Susanne

2 kommentarer:

  1. 05.15 ringer min mobilklocka varje morgon... tyvärr. Men inte för någon träning, utan för jobb...
    Själv sprang jag igår kväll, och idag har jag äntligen ledig dag, så jag sitter och läser bloggar med lite kaffe i pyjamasen än... SKÖNT värre!!
    Önskar Dig en fin dag, kram Kate

    SvaraRadera
  2. Oj, oj går du upp så tidigt varje morgon. Ja- då ska jag inte säga något :). Hoppas att du får en skön dag idag.
    Kramar till dig med
    // Susanne

    SvaraRadera