28 november 2014

Att lyxa till det lite




Dagen har varit fylld med saker redan

 och

 den har knappt börjat.

Varit med J till tandläkaren, handlat mat

och även fixat naglarna igen. 


Den här gången blev det lite grått med glitter i

på naglarna.

Blev supernöjd.

Lite vardagslyx.

Lite mera lyx så har jag lite rosor till helgen

på fin bordet.

Idag är det äntligen fredag 

och 

då får man lyxa till det-tycker jag,

även min man kommer hem.

Längtar så mycket efter honom.

Här ska bakas lite till 

och

 gå ut med hunden som hoppar runt fötterna på mig.

 Ska ni "lyxa" till att äntligen är fredagen här?

Kram

// Susanne

1 kommentar:

  1. Låter läckert med grått o glitter på naglarna. Nagelfix är också en vardagslyx jag unnar mig, snart dags att bli julfin. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera