25 november 2014

Lite juligt


I Söndags var jag , käre M och Rossi till skogen.



Rossi bara älskar skogen och sedan att få springa 

ner till vattnet och dricka lite är bara så skojigt.

Han var allt annat än vit när vi sedan kom hem.

Hihihi!




Vi plockade lite tallris från 

ett träd som hade ramlat omkull.



Pyntade med några gamla skridskor.




En krans som snart ska bytas ut till en lite mera

juligare.

Har beställt en hos dottern

som hon ska göra till mig.




Lite tallris vid den gamla pumpen.



Enkelt.




Är riktigt nöjd.

Så nu blev det lite mera juligt på trappan.

Ska bara be snällt om mannen i huset han kan ta ner 

en sak till mig från vinden

sen så.....är jag nog klar ;).

Kram

// Susanne





3 kommentarer:

  1. Så vintermysigt du gjort!
    Jag har också ett par skridskor som jag alltid hänger ut till advent! En av döttrarnas gamla ;) Tänkte också gå upp i skogen någon dag för att se om jag hittar något fällt barrträd att plocka ris ifrån :)
    Kram/maria

    SvaraRadera
  2. Mysigt att gå i skogen o hitta ris o grenar som man sen kan pynta med både inne o ute. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Så vackert att smycka med tall och granris, invändigt och utvändigt. Likaså med skridskor..
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera