24 januari 2015

Åsby och räkor


Min man och jag är ju helt själva nu.

Lillstumpan är Paris.

Vi kände inte för att laga mat idag.


Vi har så nära till Åsby

www.asby.nu/

tar max 5 minuter 

från oss där vi bor.


Vi eller rättare sagt jag var så sugen på räksmörgås.

De är berömda för sina räksmörgåsar

och 

mycket mera.

Åh, det var så gott!


Miljön är bara så mysig att vara i.

 Vi satt en stund, tog även lite fika på maten.

Lugnt och skönt har det varit idag

men nu har käre mannen börjat med något

som jag nog måste hjälpa honom med

i alla fall berömma lite och komma

med hejarop

så går det nog lite bättre.

Kram 

// Susanne


P.S Ni glömmer väl inte att

rösta på mig

Gå in på

http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se 

och rösta så blir jag så glad.

Tack!


2 kommentarer:

  1. Åhhh, vill också åka till Åsby ( och äta räkmacka).... Men trots att vi har "nära", så är det 7 mil enkel resa...
    Vi pratade senast igår om att byta sängar och garderober hemma hos oss. Börjar bli dags nu...
    Kram Kate
    PS. Fortsätter att rösta... :)

    SvaraRadera
  2. Tack för att du är du och vill lägga en röst på mig. Blir så glad. Visst är det spännande med sängbyte.
    Söndagskram till dig.

    // Susanne

    SvaraRadera