10 januari 2015

Besök av Egon


Har ni också fått besök av Egon?
Här kom han och hälsade på oss runt lunchtid.
Det snöar och snöar, blåser.

(De här är bilder jag tog idag innan Egon kom).

Nu har det kommit minst 2 dm med snö.

Min man sa att nu är det nog dags att ta fram snöskyffeln.




Rossi älskar att vara ute och busa och leka på tomten.
Leta godis och får lite uppgifter.

Bra med huvudträning för hundar -psyket och inte bara fysiskt.

En härlig mix av de båda så mår hunden som bäst
-har jag hört och lärt mig.

I alla fall Rossi mår bra av det.

Hur är det med era hundar? 

Tränar ni både fysiskt och psykiskt också

med era hundar?


Vassen vid poolen har fått lite snö på sig.

Annars idag så har jag varit på loppis.

Hittade några saker.

De får ni se en annan gång.

Annars en lugn och skön dag.

Kram

// Susanne



2 kommentarer:

  1. Lite "hjärngympa" är aldrig fel för våra fyrbenta vänner.... Bättre än långpromenader ibland. Lilla herr Larsson är lite svår aktivera, han vill bara leka med sin matte.
    Här har snöstormen bedarrat... Vitt och fint ute!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Egon är absolut på besök dock inte med snö. Trevlig helg. Kram Anette

    SvaraRadera