30 januari 2015

Egen design


Trodde det skulle vara svårt att

göra sin egen almanacka.

Fast det var inte alls svårt.



Fick som jag ville med framsidan, mitt uppslaget

och

baksidan.


Mest skriver jag i mobilen men det är även bra

att

skriva när jag tränar

om jag ska göra något extra

som kan jag tycka vara lite svårt att skriva i mobilen.

Lite som en extra dagbok.

Idag kommer ÄNTLIGEN

skruttan hem.

Åh, vad vi längtar.

Har nu varit borta i 14 dagar själv i Paris.

Bott hos en fransk familj som inte kunde 

någon engelska alls.

Men hon har fixat det.

Både min man och jag är så STOLTA

över henne.

Ikväll blir det mys och så

får vi höra allt  ROLIGT hon har varit med om.



Tack!! även till er som har varit in och röstat på mig på

BESÖKSTOPPEN.

Vann gjorde jag inte denna gång

men det spelar absolut ingen roll :).

GRATTIS även till min man som fyller år idag.

Älskar dig.

Vi har mycket att fira ikväll

så det är bäst jag sätter fart.

Kram

// Susanne









1 kommentar:

  1. Snygg egendesign på almanckan.. Skriva i mobilen, det funkar inte hos mig. Måste ha en bok... Grattis till allt som hände igår, det var verkligen mycket att fira!!! Kram Kate

    SvaraRadera