7 januari 2015

Fyndat








I Går åkte dottern och jag in till stan.

Jag hade ett ärende dit som var bokat.

Skulle inte ha något själv utan J ville går runt lite själv

och shoppa.


Hmmm..... vem var det som shoppade-tror ni??

Jo, jag som inte skulle ha något alls.

Hittade två jumprar på rean

på H&M- kan ni tänka er jag som inte hittar något alls

där,

 utan får smått panik inne i den affären.


När jag var i farten - så såg jag en väska

(jag som inte har några alls;) ).

Tyckte att jag kunde köpa den för

dels var den så snygg, praktisk

och 

sådan har jag ju tittat på ett tag.

Eftersom jag hade hittat

billiga jumprar så kunde jag ju liksom 

köpa denna med för typ inga pengar alls

för de hade jag ju redan tjänat in redan. 

Förstår ni vad jag menar - hihi.

Tjej matte ;)).

Så då hade jag ju fyndat- tyckte jag.

Jodå, J fick också med sig lite hem.

Har ni varit på rean och fyndat?

Kram Susanne













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar