19 januari 2015

Smart uppfinning


Alltså vilken smart grej!

Min man tyckte jag skulle ha dessa

broddar

 när jag är ute och går med hunden.

Jag kunde liksom inte gå med hunden,

"kavade"-släpade-myrsteg-spänner mig när jag gick med Rossi.

Har blivit så rädd för att ramla när jag är ute.

Är det åldern?

Eller är det för att det är så fö....jäv...- halt.

Jag tror det är både och.


Så nu har jag broddar och så lätt det är nu ute och gå.

Är inte det minsta rädd.

Önskar er en halkfri dag och vecka.

Kram

// Susanne

2 kommentarer:

  1. Samma här. Vinterns bästa investering, från Lidl av den ringa summan av 59 kr.
    Önskar Dig en halkfri måndag, och en fin start på den nya veckan! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Har också såna liggandes, men inte använt dem än, konstigt nog, för det är ju tok-halt! Eller det har varit i alla fall...
    Kram/Maria

    SvaraRadera