15 januari 2015

Lådor


Lådor, lådor kan man få för många.

 Gamla sockerlådor, margarinlådor.


Har samlat på mig några.

Vill gärna ha flera.

Kan man få för många?

Man kan ha de till så mycket.


Som i denna låda har jag skivor

som vi sätter på då och då.

Helst gamla LP skivor ska det vara

så man hör knastret från de.

Kommer ni ihåg de gamla

härliga LP skivorna.

Det är nostalgi på hög nivå.

Idag är det tulpanens dag ska försöka hinna med att

 köpa mig en bukett idag

annars får det bli imorgon när jag är ledig.

Ha det så gott!

// Susanne



3 kommentarer:

  1. Hos oss finns det också flertalet olika storlekar på trälådor och dom flyttar runt i huset vartefter hela tiden. LP-skivor.... Jag som sa att CD-skivor bara en tillfällig grej som snart försvinner... Ha ha ha!
    Har du också ny dator?
    Kram Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, Jag har ingen ny dator har bara upptäckt lite flera knappar på den med hjälp av min dotter J.

      Kram

      Radera
  2. Charmigt med gamla trälådor tycker jag och ändå så äger jag inte en enda...hm. Kram Anette

    SvaraRadera