16 oktober 2014

Lite fest




Trött och ont i huvudet hade jag igår kväll

 när jag hade kommit hem från jobbet.

Tänkte jag orkar bara inte ställa mig

 och 

laga kvällsmat.


Men tröttheten var som bortblåst när

dottern J hade kommit hem med en överraskning.


Det är nog tur att hur går ett bageri program så att

hon kan ta hem lite mat till sina trötta föräldrar ;)).


De hade i skolan fått baka smörgåstårtor.

Hennes första smörgåstårta hade hon gjort.

Så fin och god.



Hon hade fått receptet från en kompis.

Så då blev det lite fest mitt i veckan.

Tack snälla J.

Nu kan vi ta beställning av J

när vi vill ha smörgåstårtor :)).

Kram

// Susanne


Förlåt för de mörka bilderna

 men 

de togs sent igår kväll.




4 kommentarer:

  1. Inget att be om ursäkt för! Det ser underbart gott ut, och riktigt fin för att vara den första smörgåstårtan!
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Ska hälsa det till henne.

    // Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir för dina rara ord
    blir bara glad om du vill göra en sån dukning
    och roligt att du tycker det var fint Tack fina du
    Ha en jättefin dag
    varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  4. Åh så gott med smörgåstårta! =)
    Och tack snälla för fina ord om mitt syrum .)
    Kram/maria

    SvaraRadera