20 oktober 2014

Ljus i vårt hus


Har ni också märkt det?

Hihihi.

Att det har blivit mörkare

tidigare

 nu om kvällarna.


På Söndag ska vi också ändra

klockorna. 

Då blir det ännu mörkare.


Har sett att jag behöver lite mera lampor

inne.

Men vet inte riktigt vad jag är ute efter.


Rustikt/ lantligt?

Golv/bordsmodell?


Hängandes?


Eller varför inte bordsmodell?

Till sovrummet?

Så käre mannen och  jag kan ha 

varsin lampa på våra sängbord.

Ta bort den gamla lampan.

Vet inte riktigt vad jag vill ha?

Måste kolla mera när jag kommer

hem från jobbet.

Fundera och grunna.

Men något flera lampor behövs allt.

Ny vecka - igen.

Jösses...... vart tog helgen vägen

som var så efterlängtad.

Men snart är den igen.



Kramar

// Susanne


Alla bilder tagna från google.





1 kommentar:

  1. Mycket snyggt... Här behövs också ny belysning, speciellt mer belysning till vardagsrummet!
    Kram Kate

    SvaraRadera