31 oktober 2014

Rosa prickiga


Det blev lite bråttom imorse med allt.

Ut med hunden snabbt, ge han mat

och sedan skulle jag ha frukost, snabbdusch.

Snabbt in till stan.

Var på besök hos tandläkaren.

Inga hål- kan ni tänka er fast jag hade 

inte varit där sedan 2011.

Ja, jag vet det är himla länge sedan

 men

jag tycker verkligen inte om tandläkare.


Besök hos min nageltjej.

Så nu blev det franskt.

Är så nöjd.


In lite snabbt på Ikea.

 Visar en annan gång vad jag hittade.





Så nu väntar fredags städningen

 och 

till det måste jag ha mina nya städ handskar.

Rosa och prickiga på skaftet.

Gillart mycket.

För inte kan jag förstöra mina naglar  ;)).

Önskar er en mysig fredag.

Kram

// Susanne



1 kommentar:

  1. Åh, så snyggt med såna naglar. Ser så rent och fräscht ut!
    Kram Kate

    SvaraRadera