3 oktober 2014

Vilse i skogen


Tidigt i morse tog jag och Rossi

en runda i motionsspåret.

Tänkte vi skulle bara var ute ca 30 min.




Men vi eller rättare sagt jag hittade inte runt

i spåret.

Vi var i ett helt nytt spår 

och det var så dåligt markerat.


Så våran "lilla" tur tog 1 tim.

Jag stoppade en motionär i spåret

och frågade hur långt det var kvar till

parkeringen ;).

Han sa ca 2 km med ett leende.

Jag orkade men Rossi var super trött.

Trodde ett tag att vi sprungit vilse

men det löste sig- till slut.




Jag tänkte i värsta fall så får jag väl bära honom 

men..... han kom i mål själv.

Han springer ju inte raka spåret precis utan det

är kringelikrok vägar hit och dit

-såklart blev han ju trött.

Stackarn!

Nu är vi nyduschade båda två och har ätit.

Nu ska vi vila

 och

 sedan ta tag i städningen här hemma.

Önskar er en fin fredag.

Korten är tagna med mobilen

 därav ser de lite konstiga ut.

Kram 

// Susanne









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar