24 oktober 2014

När man inte känner sig så pigg



 Känner en olustig känsla i kroppen

ungefär som man håller på att bli sjuk.



Det började lite igår med ryggont

och öm, seg i kroppen.

Fortsatte likadant idag.



Det var tur att jag var ledig

för idag har jag gått  i pyjamasen till kl:14 idag.

Sedan blev det dusch.

Legat framför soffan halvsovit och små tittat på tv.


Var ute några vändor med hunden bara.

Har inte orkat med att ta kort så

jag bjuder på några gamla bilder.

Kanske har ni sett de eller inte?

Jag får absolut inte vara sjuk för 

min man och jag ska åka

 på en lite weekend tur

över helgen.

Bara han och jag.

Så här proppas det i frukt 

och

dricks mycket vatten

och varmt te- såklart.

Hoppas , hoppas att vi kan åka i morgon.

Kram 

// Susanne


1 kommentar:

  1. Åh, vad tråkigt om det skulle förstöra Er weekend... Hoppas Ni kommer iväg, så krya på Dig! Kram Kate

    SvaraRadera