28 oktober 2014

Sovmorgon och lite shopping


Vi kom iväg på resan!

(Ipren funkar till allt ;) ).

Bara min man och jag.

Så skönt!

Målet var Borlänge.

Shoppa lite i kupolen.

Vi har sagt länge att någon gång 

så ska vi besöka "Kupolen" i Borlänge.

Har ni varit där?




Efter lite shopping/mat

och

även lite fika hanns med också.

Så åkte vi till hotellet.

Vi hade bokat rum på 

Scandic.



Min man ville ha öl i  från baren

 och titta lite på fotboll samtidigt 

och jag

tog mig en tidning

 och satt åh- myste-bara -så- där en stund på dagen.



Gick upp och gjorde i ordning oss,

 för lite

kvällsmat på hotellet.

Åh- vad gott det var.

Bara han och jag

 sitta och prata lääännge om allt möjligt.






Sedan gjorde det ju inget att vi fick lite sovmorgon

heller -så -där- bara- på- söndagen.

Vintertid!

Jag bara säger hotell frukost hur gott är det inte då.

Hade inte med mig kameran 

men 

hittade bilderna på google.



Ryggen är fortfarande inte bra. 

Är den inte bra om någon dag

så blir det besök hos doktorn.

Är det bra med er då?

Kram

// Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar