7 oktober 2014

Matkasse/låda?



Haha.. kom visst lite snett

men det bjuder jag på.



Förra veckan så hade jag beställt hem en färdig

låda med

viktväktarmat

för 4 personer och för fyra dagar.


Jag är supernöjd.

Med ett klick ;) på datorn så hade jag beställt.

Enkelt och smidigt.


Man fick med fullständiga recept, fina bilder

 och 

hur det skulle 

tillagas och hur lång tid det tog.


Fräscha grönsaker, fint kött

och

fisken Wow -säger jag bara.


Den första rätten var en gulasch soppa.

Jag som är inte är så bra att göra just

soppa.

Så var detta super enkelt.


Med en lite creme fraiche på.

Så himla gott!!

Allt är så klart uträknat

i

pro points.

Viktväktarnas sätt att räkna.

Det blev mycket mat

så det blev matlådor även för denna vecka.

Så nu har jag beställt en ny för nästa vecka med.

Så kul!

Detta kommer jag att fortsätta med.

Att det blev just viktväktarmat

är för att jag just 

har gått ner i vikt med de

och det fungerar.

Det finns ju många olika lådor att välja på

om man nu just inte vill ha deras mat.

Har ni prövat och beställt hem låda/kasse någon gång?

Inte var det dyrt heller och jag slapp

planera vad vi i familjen skulle ha för mat 

varje dag.


Kram

// Susanne





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar