19 oktober 2014

Mys och lite små pyssel


Efter en lång sovmorgon och en ännu längre frukost

(kändes det som).

Så har sakta dagen börjat.



Efter all städning i går

 så har vi tagit det lite som det har kommit.

Tvättat en bil- till.

Lämnat in sakerna på loppis som rensades ut i går.

(Följde dock med andra saker hem hihihi).


Skjutsat J till sin ena syster.

Myst med min man.

Önskar er alla en skön fortsatt söndag.

Kram

// Susanne


Har också fått tag i de fina batteri ljusen men

mycket billigare mot vad de kostar i dyra butiken.

Köpte mina på Rusta.








2 kommentarer:

  1. Skratt... Jag investerade också i batteriljus med timer igår. Lite harig efter branden förra vintern i lyktan på trappen...
    Ser ju hur äkta ut som helst!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Vad lustigt att du har också har köpt dina nu. Vad otäckt med branden på trappan men hoppas det gick bra ändå mitt i allt.
    Måndags kram från mig med.

    // Susanne

    SvaraRadera