30 oktober 2014

Nästan äkta


Har nu även fått tag i de fina

långa batteri ljusen som ser så äkta ut.


Ett tips från den här tjejen

 http://nummertrettiofyra.blogspot.se/

 som har varit med om lite tråkiga saker

med just levande ljus 

 så

ville jag nog inte vara med om detta själv.

Att det kan ta eld och börja brinna.




De ser riktigt levande ut.

Köpte mig även denna slinga 

och

la ovanpå ett skåp.

Har satt den på "timer" så nu lyser det

 när vi kommer hem sent om kvällarna.


Så nu kan jag andas ut

och

det är även bra om man har katter och andra djur

så då behöver man inte passa ljusen hela tiden.

Men visst så kommer jag

även ha riktiga, levande ljus också.


Tack snälla K för tipset.

Köpte mina på RUSTA.

Imorgon är jag ledig

såååå himmla skööönt!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en bok.

Kramilikram

// Susanne



1 kommentar: